ALHAMDULILLAH

Published July 19, 2011 by mekarsemilusedunia

Bersyukur kerana blog ini semakin dikenali dan produk mekar semilu semakin diterima..Apa yang pasti saya akan berusaha memenangi hati pelanggan..saya percaya setiap pelanggan adalah aset kepada sesebuah perniaagaan.. Keberkesanan Mekar semilu memang tidak dapat dinafikan lagi..produk berasaskan bahan semulajadi yang tiada kesan sampingan…tiada pengelupasan..pasti berhasil..

9 comments on “ALHAMDULILLAH

  • saya dah try pakai dah kak produk ni..memang amat berkesan..terima kasih sebab bantu saya..tak tau nak kata macamana.saya suka sangat…nanti nak order lagi dari akak ye…thanks..muka saya dah bertambah cantik dah sekarang..ramai dah tegur pasal muka saya…nanti saya nak, saya roger akak k. thanks kak

  • salam, saya nak tanya awak masih lagi ke jual produk mekar semilu?ada kedai ke?saya berminat la nak beli produk ni..tapi susah nak jumpa…kat mana saya nak jumpa awak?saya pun duduk di bangi..tapi bangi lama.kawan saya pakai produk mekar semilu ni berkesan sangat. sebab tu saya nak cuba.saya nak secepat mungkin..minta awak reply cepat ye…

    • Assalammualaikum…boleh x hantar produk ni di putrajaya…saya mmg dah lama x beli produk ni…selalunya saya beli di kampung…jarang balik kampung susah untuk dapatkan di sini…boleh sms saya 019-3202620…yanti…

  • Assalam, akak ada masalah jeragat. Macamana agaknya Mekar Semilu boleh tolong ye….akak dah pakai krim mutiara & krim siang tapi jeragat masih di situ…

    • pakai krim mutiara dan krim siang sahaja tidak mencukupi bagi menghilangkan masalah jeragat yang dihadapi kak intan. oleh itu adalah disarankan agar kak intan menggunakan sekali scrub, toner, masker serta sabun propolis bagi membantu lagi rangsangan ke atas sel-sel kulit yang baru. terima kasih.

  • Saya menggunakan produk ni dah lama tapi sekarang saya x tau nak beli kat mana sbb kawan yg selalu belikan utk saya dah x menggunakanya…so dimana boleh saya beli produk ni…

  • Leave a Reply

